Toimitusehdot

Toimitusehdot

Jokiseudun Kirjapiste Ky:n 2610920-7 aputoiminimi LoVelykids (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen vaihteluihin ja muutoksiin verkkokauppamme ja kivijalkamyymälämme välillä.

Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin erilaisten kampanjoiden aikana.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin varaston virheisiin verkkokaupan ja kivijalkamyymälämme välillä.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: hilla@lovelykids.fi

Puhelin: 044 975 4665 / INFO Haapajärvi

Postiosoite: Kauppakatu 25, 85800 Haapajärvi

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Mikäli jokin tilaamasi tuote on loppunut, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian. Myynnissä olevien tuotteiden määrä perustuu ennakkotilauksiin. Varaston loppuessa tuotteista ole pääsääntöisesti saatavana täydennyksiä.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Tilauksen loppusumman ylittäessä 100 euroa, toimitus on ilmainen Schenkerillä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Huomioithan, että tuotteiden pakkaukset eivät välttämättä ole tuotteiden omia alkuperäispakkauksia, sillä myymme verkkokaupassa olevia tuotteita myös kivijalkamyymälämme puolella. Käytämme tuotteiden pakkaamiseen kierrätyspakkauksia.

Noutamattomista lähetyksistä veloitamme vähintään 14,90€ kuluja. Kulu perustuu todellisiin kustannuksiin noutamatta jätetyistä lähetyksistä. Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen peruuttaminen.

Palautus ja vaihto

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.

Valitettavasti emme käsittele tuotevaihtoja. Nopeimmin ja helpoiten saat uuden tuotteen tekemällä uuden tilauksen verkkokaupastamme. Mikäli teet uuden tilauksen ja vaihdat tuotteen toiseen, merkitse uutta tilausta tehdessäsi kassalla “Tilauksen kommentit” kohtaan, että kysessä on tuotevaihto ja edellisen tilauksesi tilausnumero. Tällöin emme peri sinulta palautuskuluja.

Mikäli yli 100 euron tilauksesta, jossa on ilmainen toimitus, palautetaan osa ja tämän jälkeen tilauksen arvo jää alle 100€, toimituskulut veloitetaan normaalisti käytetyn toimitustavan mukaan.

Palautus myymälään

Veloitukseton vaihto ja palautus onnistuu myymälässämme. Mikäli palautat tuotteen myymäläämme, voit olla ensin yhteydessä meihin sähköpostitse hilla(at)lovelykids.fi tai puhelimitse p. 044 975 4665. Maksun palautuskäytännöt vaihtelevat valitsemasi maksutavan mukaan. Myymälässämme voit halutessasi vaihtaa tuotteen myös toiseen veloituksetta. Myymälämme sijaitsee osoitteessa Kauppakatu 25, 85800 Haapajärvi. Myymälämme palvelee ma-pe 9-17 ja la 10-14.

Palautus Postilla

Mikäli haluat palauttaa ostamasi tuotteen Postia käyttäen, voit olla ensin yhteydessä meihin sähköpostitse hilla(at)lovelykids.fi tai puhelimitse p. 044 975 4665. Kaikkien tuotetieto- ja hoitolappujen tulee olla edelleen kiinni palautettavassa tuotteessa, ja tuotteen tulee olla uudenveroisessa kunnossa. Pakkaa tuotteet huolellisesti. Mikäli mahdollista, käytä samoja pakkausmateriaaleja, joissa sait tuotteet.

Postin kautta tehdyistä palautuksista perimme palautuskulun 8,90€. Vaihtoehtoisesti voit palauttaa tilauksesi omilla kustannuksilla, jolloin palautuskulua ei peritä.

Huomaa, että palautettavat tuotteet tulee lähettää meille 14 vuorokauden sisällä paketin vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely saattaa kestää enimmillään 20 arkipäivää. Lisää tietoa palautuksesta saat sähköpostitse, kun palatuksesi on saapunut ja se on rekisteröitynyt varastollemme.

Palautus Schenkerillä

Mikäli olet valinnut tilausta tehdessäsi toimitustavaksi Schenkerin, voit palauttaa tilauksesi samalla toimitustavalla. Palauttaessasi tilauksen, voit olla ensin yhteydessä meihin sähköpostitse hilla(at)lovelykids.fi tai puhelimitse p. 044 975 4665. Kaikkien tuotetieto- ja hoitolappujen tulee olla edelleen kiinni palautettavassa tuotteessa, ja tuotteen tulee olla uudenveroisessa kunnossa. Pakkaa tuotteet huolellisesti. Mikäli mahdollista, käytä samoja pakkausmateriaaleja, joissa sait tuotteet.

Schenkerin kautta palauttaessasi, vie lähetys samaan toimipisteeseen, mihin se alun perin saapui. Palautus toimii samalla postituskortilla, jolla lähetys on alun perin tullut. Schenkerin kautta palauttamalla perimme palautuskuluja 7,90€.

Huomaa, että palautettavat tuotteet tulee lähettää meille 14 vuorokauden sisällä paketin vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely saattaa kestää enimmillään 20 arkipäivää. Lisää tietoa palautuksesta saat sähköpostitse, kun palatuksesi on saapunut ja se on rekisteröitynyt varastollemme.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme hilla(at)lovelykids.fi.

Jos tilaamassanne tuotteessa ilmenee materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteiden virheistä 14 päivän jälkeenkin. Pyydämme, että otatte yhteyttä asiakaspalveluumme 14 päivän sisällä vian havaittuanne, sivustomme kautta, sähköpostitse (hilla(at)lovelykids.fi) tai puhelimitse (044 975 4665). Tällä tavoin voimme korjata tilanteen mahdollisimman nopeasti. Teemme aina lopullisen päätöksen virheen korvattavuudesta, kun tuote on saapunut myymäläämme ja näemme virheen luonnossa.

Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ylivoimainen este – Force majeure

Jokiseudun Kirjapiste / LoVelykids ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy LoVelykidsin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta johtuen.

Muuta tietoa

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakkaidemme henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti ja niitä ei luovuteta ulkopuolisille. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää, mitä tahansa asiaa koskien, vastaamme kysymyksiisi mielellämme sähköpostilla hilla(at)lovelykids.fi.

Jos sinulla on ideoita, toiveita tai kehittämisehdotuksia, otamme niitä mielellämme vastaan. Haluamme kehittää palvelujamme, jotta voimme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Shopping Cart